Výsledky
Propozice
Propozice ke stažení (*.pdf)
Sponzoři
|
Na jednání, které proběhlo 1.8. bylo vzhledem k termínovým kolizím rozhodnuto o
změně termínu konání letošní Economy Run na 30.9 - 1.10.
Omlouváme se všem za případné problémy, které mohly vzniknout pozdějším termínem zveřejnění Propozic a
formuláře přihlášky. Posun byl zapříčiněn komplikovanými jednáními vzhledem k nutnosti přemístit start a
cíl soutěže na jiné místo.
Trať bude rozdělena do dvou etap a povede po území Středočeského, Libereckého a Královéhradeckého kraje. Vzhledem
k jubileu, které naše soutěž letos oslaví je trať navrhována tak, aby sobotní odpoledne a večer strávili soutěžící
ve městě automobilů. Start i cíl bude vzhledem k probíhající rekonstrukci budovy Servisních služeb přemístěn na
parkoviště před Zákaznickým centrem Škoda Auto.
Pokud chcete být informováni o změnách těchto stránek, či zveřejnění přihlášky a propozic, můžete napsat krátkou
e-mailovou zprávu na naši adresu.
|
Výsledky
Startovní listina
Statistika
Benzínové motory
B1200
B1400
B1600
B3000
Amatér
Media
Prodejce
Škoda
Naftové motory
D1500
D2000
Amatér
Media
Prodejce
Škoda
Diskvalifikace
SHERLOG-Počty přestupků
SHERLOG-Seznam přestupků
SHERLOG-Přehledy
|
Charakter letošní trati skutečně prověřil umění posádek. Také se mezi známými jmény na předních místech objevují
jména nová, doufejme, že favorité pro příští ročníky :
Nejnižší spotřeba s benzínovým motorem - 3,1 l/100 km.
Nejnižší spotřeba s naftovým motorem - 2,5 l/100 km.
Skupina vozů s benzínovým motorem
Přední umístění Felicií z minulých let v plném rozsahu nahradily Fabie s motorem o obsahu 1.2 litru (prvních 5 míst
v celkové klasifikaci se spotřebou do 3,5 l/100 km).
Vzhledem ke srovnatelné hmotnosti Fabií a Octavií nejsou rozdíly v pořadí podle FEI a podle skutečné spotřeby tak výrazné.
34 z 39 klasifikovaných posádek dosáhlo spotřeby nižší než 5 l/100 km, ale pouze 13 posádek dosáhlo spotřeby
pod 4 l/100 km.
V letošním ročníku jsme také měli možnost sledovat souboj novinářských posádek jedoucích na novém modelu Octvaia A5 s vesměs
stejným motorem 1,6 MPI/75 kW. S těmito novými vozy (prakticky přímo z výrobní linky) se podařilo dosáhnout
většině posádek spotřeby menší než 5 l/100 km.
Skupina vozů s naftovým motorem
Vozy s naftovými motory tvořily pouze čtvrtinu startovního pole - 18 posádek.
Pouze 5ti z nich se podařilo dosáhnout spotřeby nižší než 3 l/100 km.
Pod hranici 4 l/100 km se dostalo 13 posádek a kromě jediné dosáhly všechny spotřeby nižší než
4,5 l/100 km.
Také v této skupině se vlády ujaly Fabie.
|